piątek, 5 grudnia 2014



             Mialam teraz byc  w Goslar na jarmarku bozonarodzeniowym....pic grzanca..
             Mialam..... Na fitnesie chyba przesadzilam...W nocy obudzil mnie böl..
             Nie moge sie ruszyc...nawet lezac odczuwam  böl...
             W ciagu dnia poruszam sie tylko w koniecznosci.....
                                                 ........  czolgajac sie po podlodze....

                         Ostatnio duzo sie dzieje...brak czasu na wspisy,ale nie na odwiedziny
                         u Was ))


         





                                          U nas juz dawno wszystko udekorowane na swieta....
                                          Kolorowe swiatelka rozswietlaja ponure dni.

                     


                    
                            

                              Slonce zrobilo sobie u nas wolne.... brakuje nam go bardzo...
                              ..w taki dni pomagaja zdjecia z wakacji... lub poprostu
                              rozjasnoine  sloncem...



               
                                          ..a jak u Was wygladaja przygotowania do swiat???....
                                         
                                                                                              pozdrawiam  ))




                        

4 komentarze:

  1. U mnie wszystko idzie zbyt późno... Na dekorowania mam tylko Weekendy i to nie w całości....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze masz pare dnido Swiat..wiec napewno zdazysz!!! ))

      Usuń
  2. W tym roku,jakoś to mi idzie strasznie ciężko.Tak na 99 % to nasze ostatnie święta w UK. To bardzo dobrze,ale juz bym chciał u siebie. Cierpliwości u mnie ani grama,he...Pozdrawiam i życzę cudownych przygotowań:))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jeszcze brak przygotowań, nie wiem dlaczego:) A Ty Kochana oszczędzaj się:) Zdrówka życzę:) aga

    OdpowiedzUsuń